Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já nevím, kudy jezdíte, ale já se určitě nepotkávám s nehodou každý den a rozhodně to pro mě není běžné. Vy to naopak popisujete, jako kdyby byla nehoda na každém rohu.

0 0
možnosti

Pokud jezdíte delší trasy, tak skutečně není problém během jedné jízdy potkat i tři nehody, stačí když trochu "nasmrkne" (déšť se sněhem) a hned máte silnici plnou hazardérů. Hlavní problém tkví v tom, že řidičák dnes dostane v podstatě každý. Vždy je dobré si uvědomit s jakým vozem jedete a tomu přizpůsobit styl jízdy + samozřejmě také dodržování nejen předpisů, ale také nepsaných pravidel plus a obyčejná lidská slušnost (chybu občas udělá každý), ohleduplnost obecně, což se dnes sice moc nenosí, ale není umění šlapat na plyn, to zvládne i cvičená opice, ale jezdit čitelně, předvídat reakce ostatních - nejen automobilů, ale také cyklistů a chodců, ti jsou také součástí provozu;-)

0 0
možnosti
RP

Tohle odbočování vlevo bez odbočovací pruhu je velmi nebezpečné, všichni jsou rozjetí a je to hned...Dokud u nás nebyla dálnice z Poděbrad do H.K.a jezdilo se po úzké staré tam bylo dost velice vážných nehod při odbočení do přilehlých vesnic . Dostal jste mě tou větou o rannim vstávánímR^... v autě jezdíme často a kolikrat si říkám proč ten blbeček přes tu plnou tak spěchá...

1 0
možnosti
  • Počet článků 19
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 610x
Přečtete - li mé články, poznáte můj postoj k životu. Obvykle můj text obhajuje názor, jež mé řádky vyvrací obecné příkoří či nepravdy. To vše mnohdy v zesměšňující či satirické podobě.

Seznam rubrik