Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Fakt jsou "Některé zákazy ... vytvářeny jen proto, aby mohlo být následně vymáháno jejich porušení."

Kdo mně prosím bude nutit, (tedy na mně vymáhat), abych ony zákazy porušil? A s jakým cílem?

0 0
možnosti
Foto

I67v75a10n 61V58e25s85e80l30ý

14. 6. 2018 16:28

Když vstupuji do nějaké veřejné budovy bývají dveře olepeny mnoha zákazy - mám však pochybnost zda zákazy musím dodržovat. Zákon o pravidlech silničního provozu mi nařizuje dodržovat dopravní značky, ale neznám zákon, který by mi nařizoval dodržovat některý ze zákazů např. na dveřích pošty. Nechodím ozbrojený ale vím, že viditelné nošení zbraně je u nás zakázáno takže dodržování symbolů přeškrtnuté pistole nikdo není schopný ani zjistit.

1 0
možnosti

Zvykejte si vojáku za komunistů toho bylo daleko více a přežili jsme...;-D;-D;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 19
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 610x
Přečtete - li mé články, poznáte můj postoj k životu. Obvykle můj text obhajuje názor, jež mé řádky vyvrací obecné příkoří či nepravdy. To vše mnohdy v zesměšňující či satirické podobě.

Seznam rubrik